پرينتر سه بعدي پرينتر سه بعدي .

پرينتر سه بعدي

پرينتر سه بعدي

اگر مي خواهيد پرينتر سه بعدي را در دستان خود داشته باشيد، ما 3Doodler Create Plus  را توصيه مي كنيم. اين خودكار دستي به شما امكان مي دهد اشياء سه بعدي را به همان راحتي كه با يك قلم و كاغذ استاندارد انجام مي دهيد ايجاد كنيد.

 

ما 3Doodler Create Plus را دوست داريم زيرا در دست گرفتن آن آسان است و از مواد مختلفي پشتيباني مي كند. گزينه هاي ارزان‌تر مانند قلم 3D Play Polaroid شما را به PLA محدود مي‌كند، بنابراين با 3Doodler Create Plus  انعطاف‌پذيري بيشتري خواهيد داشت. همچنين صدها شابلون از 3Doodler پيدا خواهيد كرد كه مي توانند به شما در طراحي اسباب بازي ها، مدل هاي حيوانات و ديگر طرح هاي معماري كمك كنند. يك كيت 19.99 دلاري وجود دارد كه داراي نازل هاي اضافي براي تغيير اندازه لايه و بافت مدل شما است.

 

قلم‌ هاي سه بعدي معمولاً كاربران جوان تر را جذب مي‌كنند و اندازه و كنترل هاي ساده 3Doodler Create Plus اندازه مناسبي براي دست‌هاي كوچك است. متوجه مي‌شويد كه مرتباً قلم را بارگيري مي‌كنيد، زيرا 3Doodler Create Plus از رشته‌هاي كوتاه تري استفاده مي‌كند، اما در كل اين تجربه بسيار خوبي براي افرادي است كه مي‌خواهند روشي خلاقانه براي طراحي اشياء كوچك پيدا كنند.

پرينتر سه بعدي هاي پيچيده تري نسبت به پرينتر سه بعدي Toybox وجود دارد. اما به عنوان مقدمه اي بر پرينتر سه بعدي، اين دستگاه براي سازندگان جواني كه به دنبال انعطاف پذيري عضلات خلاق خود هستند، جذاب خواهد بود. و آنها به عنوان بخشي از معامله، اسباب بازي توليد مي كنند!

 

با استفاده از پرينتر سه بعدي Toybox، مي‌توانيد اسباب‌بازي‌هاي كوچك بسازيد - شما محدود به چاپ‌هايي هستيد كه در هر طرف حدود 3 اينچ هستند. كاركرد كنترل‌ها ساده است و سازنده چاپگر Make.Toys شامل مجموعه‌اي از الگوهاي اسباب‌بازي رايگان است كه مي‌توانيد براي شروع از آنها استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد طرح‌هاي خود را تغيير دهيد يا حتي طرح‌هاي خود را آپلود كنيد و به خلاقيتي كه اين چاپگر مي‌تواند جرقه بزند مي‌افزايد.

 

بچه ها نبايد بدون نظارت از چاپگر استفاده كنند، زيرا لمس سر پرينتر سه بعدي داغ يا يكي از قسمت هاي متحرك ديگر بسيار آسان است. از آنجايي كه تخت چاپ Toybox سر نيست، گاهي اوقات حذف چاپ ها دشوار است. با اين وجود، ما مجذوب اين چاپگر و سرعت چاپ آن با كيفيت خوب شديم. اگر مي‌خواهيد Toybox را براي خودتان تجربه كنيد، مي‌توانيد يك كيت استارت مستقيماً از Make.Toys خريداري كنيد كه شامل پرينتر سه بعدي و مجموعه‌اي از مواد است.


برچسب: پرينتر سه بعدي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۲۷ توسط:كيميا موضوع: نظرات (0)

پرينتر سه بعدي

پرينتر سه بعدي تغيير بازي: چگونه TUM Boring قطعات قوي را براي دستگاه حفاري تونل خود چاپ كرد
TUM Boring يك سازمان دانشجويي از Technische Universität Munchen است كه از بيش از 60 دانشجو از 16+ كشور تشكيل شده است. اين گروه در سال 2020 گرد هم آمدند تا در مسابقه Not-a-Boring Competition 2021 از طرف Elon Musk's The Boring Company (TBC) شركت كنند.

 

اين تيم به رهبري دانش‌آموزان به آينده تحرك اختصاص دارد و قصد دارد يكي از سريع ترين ماشين‌هاي حفاري ميكرو تونل (TBM) را در جهان بسازد تا نوآوري در صنعت تونل سازي را هدايت كند. اين رقابت مكان مناسبي را براي مشاهده مقايسه پروژه آنها با نوآوري هاي سراسر جهان فراهم كرد.

 

پس از برنده شدن در رقابت در سال 2021، تيم TUM Boring يك پرينتر سه بعدي استريوليتوگرافي Form 3+ (SLA) را به دست آورد و همچنين با قطعات چاپ شده ليزر انتخابي SLS 1+ 30W كار كرد. فناوري پرينتر سه بعدي جديد به طور قابل توجهي فرآيندهاي كاري تيم را بهبود بخشيد. از نمونه سازي سريع تا قطعات مصرف نهايي، Form 3+ عمليات روزمره TUM Boring را متحول كرد و به تيم كمك كرد كه در آوريل 2023 در دومين نسخه مسابقه Not-a-Boring برنده شود.

 

كشف كنيد كه چگونه TUM Boring از چاپ سه بعدي براي ايجاد قطعات قوي و بادوام براي دستگاه حفاري تونل خود استفاده كرد و براي دومين سال متوالي جايزه اول را در رقابت شكست داد.

 

افزايش سرعت تكرارهاي طراحي با پرينتر سه بعدي  SLA
آوردن فرم 3+ به داخل تيم TUM Boring را قادر ساخت تا توانايي هاي تكراري خود را با اختلاف قابل توجهي بهبود بخشد. براي درك نحوه اتصال لوله‌هاي مختلف درون TBM، تيم به Form 3+ روي آورد تا نمونه‌هاي اوليه ايده‌هاي مفهومي مختلف را در مقياس كوچك با استفاده از رزين خاكستري چاپ كند. اين به آنها اجازه داد تا مكانيك ها را از نزديك بدون نياز به كار فوري بر روي دستگاه اندازه واقعي تجسم كنند و كارايي و صرفه جويي در زمان را افزايش دهند.

 

دانش‌آموزان همچنين توانستند چندين دور تست عملكردي را بر روي يك قطعه چرخ برش چاپ شده سه بعدي انجام دهند. چاپ مينياتورهاي چرخ كاتر با ساختارهاي كمي متفاوت در Flexible 80A Resin به تيم اين امكان را داد كه محصول را بسيار بهتر از برنامه طراحي ساده به كمك رايانه تجسم كنند. تام لوكا راينهارت تأييد مي كند: "ما برنامه CAD را داريم اما اين فقط چيزهاي زيادي را به شما نشان مي دهد. هميشه بهتر است محصول فيزيكي را در دست داشته باشيم و از منظرهاي مختلف به آن نگاه كنيم.»

 

ساخت قطعات مصرف نهايي با SLA: كارآمد و صرفه جويي در هزينه
علاوه بر نمونه سازي، TUM Boring از فناوري SLA براي چاپ قطعات نهايي مانند پوشش سوراخ پيچ و پايه هاي حسگر نيز استفاده كرد.

 

در محفظه بيروني TBM، چندين سوراخ پيچ وجود دارد كه در صورت نياز به جدا كردن سر كاتر، بايد به راحتي در دسترس باشند، اما همچنين براي محافظت از دستگاه در برابر خاك و خاك، پوشانده شوند. چاپ سه بعدي روكش سوراخ پيچ توليد قطعات سفارشي شده در حجم كم را مقرون به صرفه مي كند كه به راحتي جدا مي شوند و همچنان از دستگاه در برابر زباله محافظت مي كنند.

 

راينهارت خاطرنشان كرد كه اين يك "بهبود كارايي بزرگ" بود. پس از آزمايش مواد مهندسي مختلف، تيم تصميم گرفت از رزين خاكستري استفاده كند كه نيازي به پس پردازش اضافي ندارد و با پرداخت سطحي عالي مشخص مي شود.


برچسب: پرينتر سه بعدي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۰:۱۴ توسط:كيميا موضوع: نظرات (0)