پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

بهترین پرینترهای سه بعدی پرسرعت برای خرید

با پیشرفت فناوری، قابلیت‌های چاپگر سه بعدی بهبود می‌یابد و امکان چاپ سریع‌تر را بدون کاهش کیفیت فراهم می‌کند. در این مقاله، بهترین پرینترهای سه بعدی پرسرعت برای خرید در سال 2023 را بررسی خواهیم کرد. این چاپگرها مطمئناً تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، خواه شما علاقه مندی باشید که به دنبال زنده کردن طرح های خود هستید یا صاحب کسب و کاری که به دنبال ساده سازی تولید است.

 

ما در حال ورود به عصر جدیدی از پرینت سه بعدی رومیزی پرسرعت هستیم و به همین دلیل است که امروزه هر کاربر به دنبال یک پرینتر سه بعدی سریع است، اما توسعه پرینترهای سه بعدی پرسرعت سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید و به همین دلیل است که باید در مورد چاپگری که باید بخرید، کاملا آگاهانه تصمیم بگیرید وگرنه پول خود را هدر خواهید داد.

از چاپگرهای سریع BambuLab گرفته تا سری Creality K1 که به تازگی منتشر شده است، گزینه‌های مختلفی را برای برآوردن نیازها و بودجه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. امیدواریم ارزش مقاله را پیدا کنید و تصمیم گیری آگاهانه برای شما مفید باشد.

بنابراین، بیایید شروع کنیم و سریعترین پرینترهای سه بعدی را برای خرید در سال 2023 بررسی کنیم!

 

 

بامبو لب

چه کسی تاکنون نام BambuLab را نشنیده است؟ برای اطمینان زیاد نیست. BambuLab بازار پرینت سه بعدی را به شکلی مختل کرده است که مدت زیادی است دیده نشده است. این شرکت در سال گذشته دو پرینتر سه بعدی پرسرعت را عرضه کرد: X1 و نسخه ساده آن به نام P1P. این پرینترها از سریعترین پرینترهای سه بعدی موجود در بازار هستند و به وعده های خود عمل می کنند.

 

پرینترهای سه بعدی X1 و P1P حداکثر سرعت 500 میلی‌متر بر ثانیه دارند، می‌توانند شتاب صفر تا 500 میلی‌متر بر ثانیه را در 0.025 ثانیه داشته باشند و می‌توانند بنچی را در 18 دقیقه چاپ کنند. برای اطمینان از صافی بیشتر و کیفیت چاپ خوب، چاپگرها از الگوریتم جبران لرزش فعال (XY) و پیشروی فشار استفاده می کنند. از اکستروژن مستقیم درایو برای بهبود کنترل اکستروژن فیلامنت و عقب نشینی و همچنین دقت استفاده می کند.

 

چاپگر P1P برای سازندگانی طراحی شده است که می خواهند با مواد اولیه مانند PLA، ABS، PETG و غیره کار کنند، در حالی که X1 برای حرفه ای هایی است که می خواهند با فیبر کربن، پلی کربنات و غیره چاپ کنند.

 

چاپگرها چاپ های باکیفیت تولید می کنند و دارای ویژگی های هوشمندی هستند که کاربران را قادر می سازد از مزایای این فناوری استفاده کنند. این تقریباً یک چاپگر plug-and-play است که می تواند در کمتر از 15 دقیقه راه اندازی شود.

 

در نهایت باید به زبان طراحی سفارشی شده جدید با Modplates اشاره کنیم. اینها پانل های جانبی چاپگر هستند که می توانند مطابق با سلیقه شما سفارشی شوند. این فقط برای چاپگر P1P قابل اجرا است زیرا با طراحی قاب جعبه بدون محفظه ارائه می شود و کاربران می توانند صفحات مداد را خریداری کنند تا نه تنها چاپگر را محصور کنند بلکه آن را طراحی و سفارشی کنند. Pegboard مورد علاقه شخصی ما است و برای استفاده از فضای موجود ایده آل است، در حالی که پیکسل برای متمایز کردن چاپگر از سایرین ایده آل است.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۳:۰۶ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)