پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

انواع پرینتر سه بعدی کاربردی در سال 2023

مجموعه تخته نرد برای همه برای بازی در سال های 2022 و 2023

این فایل محبوب STL از سال 2023 تضمین شده است که سرگرمی را برای پیر و جوان فراهم می کند! این مجموعه تخته نرد با اندازه دقیق کاملاً چاپ با پرینتر سه بعدی است. این بازی با چاپگر سه بعدی FDM ساخته شده است و بازی در مجموع از 64 قسمت تشکیل شده است که به شرح زیر است: 15 چکر، 12 مثلث، هر کدام دو کانکتور، دو گیره و یک گیره و همه این قسمت ها دوباره به همان تعداد. در رنگی متفاوت برای مونتاژ صحیح بازی، توصیه می شود در اینجا از چسب استفاده کنید. برای ساخت قطعات، مصرف مواد در حدود 660 گرم و زمان چاپ کلی حدود 62 ساعت پیش بینی می شود، هر چند که خوشبختانه نیازی به سازه های پشتیبانی نخواهید داشت.

یک فایل Vikingesque Tankard STL برای جشن گرفتن 2023 به سبک

اگر از طرفداران وایکینگ ها هستید، پس حتماً باید مستقیماً به سراغ پرینتر سه بعدی خود بروید و این فایل STL محبوب سال 2023 را پرینت سه بعدی کنید، زیرا قطعاً ارزشش را دارد! این یک استین (آبجو) است که از نظر طراحی شبیه به آنهایی است که توسط وایکینگ ها استفاده می شود. تانکارد با سرعت 50 میلی‌متر بر ثانیه و ارتفاع لایه 0.2 میلی‌متر توسط طراح Eureka3D ساخته شده است که بیان می‌کند که هیچ سازه‌ای برای پشتیبانی لازم نیست. نکته جالب در مورد این فایل STL این است که می توانید از آن به روش های مختلف استفاده کنید: یا یک قوطی با حجم 355 میلی لیتر را مستقیماً در پارچ قرار می دهید یا نوشیدنی خود را به داخل پارچ منتقل می کنید. البته می توانید اندازه پارچ را نیز بر اساس آن سفارشی کنید. به هر نحوی که از آبجو پرینت سه بعدی استفاده کنید، مطمئناً چشم نواز خواهد بود!

یک قفسه کوچک برای ظروف آشپزخانه شما برای سازماندهی بیشتر در سال 2023

با کمک پرینت سه بعدی می توانیم نه تنها قطعات صنعتی بلکه ابزارهای کاربردی را برای خانه شما بسازیم. این فایل STL برای مرتب نگه داشتن ظروف آشپزخانه یا حتی ادویه های شما طراحی شده است. این قفسه با نیازهای شما سازگار است، زیرا می تواند ظروف با اندازه های مختلف را در خود جای دهد. پس از پرینت تمامی قطعات لازم (ریل، قلاب، جا ادویه و جا ظروف) می توانید مستقیماً شروع به پیچ یا چسباندن ریل به دیوار کرده و در نهایت در نگهدارنده ها بلغزانید. ابزار آشپزخانه چاپ شده با PLA به حجم ساخت حداقل 160×160×100 میلی متر برای چاپ نیاز دارد و به هیچ ساختار پشتیبانی نیاز ندارد. توجه داشته باشید که باید قطعات را به اندازه کافی پهن کنید تا بتواند وزن اضافی ادویه ها و ظروف را بدون شکستن نگه دارد.

فایل های STL را برای شناسایی گیاه و دانه برچسب بزنید تا باغبانی را آسان تر کنید

به زودی دوباره گرمتر می شود و اولین باغداران برای کاشت کاهو، گوجه فرنگی، خیار و غیره به باغ های خود باز می گردند. برای اینکه فراموش نکنید کدام بذر را در کدام مکان کاشته اید، باید از این فایل STL برای برچسب زدن استفاده کنید! برچسب ساخته شده با PLA نه تنها می تواند به راحتی هر سال مورد استفاده مجدد قرار گیرد، بلکه در تولید آن نیز بسیار ساده است: فایل را چاپ کنید، تکه هایی از کاغذ را در اندازه 50 در 36 میلی متر برش دهید و آنها را برچسب بزنید - و می توانید از آنها استفاده کنید! با مصرف مواد 15 گرم در هر برچسب و زمان چاپ یک تا دو ساعت، حتی می توانید - در صورت استفاده از چاپگر سه بعدی با ابعاد 220 × 220 × 250 میلی متر - حداکثر سه برچسب را به طور همزمان چاپ کنید.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۶:۲۲ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)