پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

مواد اولیه پرینتر سه بعدی

مواد اولیه پرینتر سه بعدی: نقره استرلینگ

Shapeways منابع مختلفی را برای مشتریانی که محصولاتی مانند جواهرات یا استفاده از فلز تولید می کنند ارائه می دهد. هر دو حوزه پرینت سه بعدی به روند صعودی خود ادامه می دهند و نقره استرلینگ یکی از محبوب ترین مواد است.

 

چاپ سه بعدی فلزات گرانبها با موادی مانند نقره استرلینگ طراحی و تولید را به سطح بالاتری می برد و سطوح صاف تر و گزینه هایی مانند پرداخت اضافی را امکان پذیر می کند. پرداخت های حرفه ای برای نمایش جزئیات پیچیده در دسترس هستند. نقره استرلینگ برای چاپ سه بعدی نرم تر است و برای طرح های چاپ سه بعدی با ساختارهای نازک تر، مانند حلقه ها، انعطاف پذیرتر می شود.

 

پرینت سه بعدی نقره با ریخته گری موم

ریخته گری موم از زمان های قدیم مورد استفاده بوده است. این تکنیک که با نام‌های مختلفی مانند ریخته گری موم گمشده، ریخته گری سرمایه گذاری و ریخته گری دقیق شناخته می شود، به تخصص، ابزارهای پیچیده و مواد با کیفیت بالا نیاز دارد.

 

در Shapeways، ریخته گری موم با چاپ به پرینتر سه بعدی برای ساختن الگوهایی برای قالب های ساختمانی همراه است. اسپروها اضافه می شوند تا فلزات گرانبهایی مانند نقره استرلینگ بتوانند از آن عبور کنند. به طور همزمان، موم ذوب و تخلیه می شود و ساختار فلزی داخل قالب برای حذف آسان جامد می شود. مزایای ریخته گری موم عبارتند از:

 

توانایی ساخت محصولات نوآورانه، غیرممکن از طریق ساخت متعارف.

توانایی ساخت اشکال پیچیده با پیچیدگی های داخلی مانند قطعات به هم پیوسته.

در دسترس بودن گزینه های برتر برای تکمیل.

کیف استفاده – دستبند نقره عیار

طراحان فرصت های زیادی را برای سفارشی سازی در Shapeways تجربه می کنند، به ویژه در استفاده از تولید افزودنی های فلزی و ریخته گری موم. مشتریان Shapeways از مواد مختلفی برای طراحی جواهرات استفاده می کنند و ممکن است نمونه سازی سریع و تولید نهایی را با همان مواد انجام دهند. سایر مشتریان ممکن است از تمام مزایای یک ماده برای یک خط از محصولات بهره مند شوند و سپس هنگام ساخت جواهرات لوکس به سراغ فلزی گرانبها مانند نقره استرلینگ بروند. این مورد برای طراحان قدیمی Shapeways، گروئن و بوثمن، دوتایی طراحی صنعتی بود که همچنان به نوآوری و آزمایش مواد و فناوری جدید چاپ سه بعدی ادامه می دهند.

 

گروئن و بوثمن برای سری Elements خود به نقره ریخته گری برای سری دستبندهای النگو آب و کیهانی روی آوردند که دارای مکانیزم قفل و لولا بود (برای سادگی در ساخت و مونتاژ به دو بخش توسعه یافته است).

 

هانو گروئن می‌گوید: «با چاپ سه بعدی، می‌توانید چیزها را چنان دقیق مهندسی کنید که بتوانید مکانیزم لولای تقریباً نامرئی و پیچیده را با سطح بی سابقه ای از پیچیدگی، تحت یک زاویه، ادغام کنید.

 

گروئن و بوثمن دست‌ساز و فوق‌العاده صیقلی را اضافه کردند و به انحصار جواهراتی که آنها توصیف کردند «جلوه‌هایی در نقره که مانند سنگ‌های قیمتی می درخشند و مجذوب می شوند» ارائه می دهند. مطالعه موردی را دانلود کنید تا درباره چاپ با پرینتر سه بعدی با نقره بیشتر بدانید.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۰:۵۰ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)