پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی در کانال های یوتیوب

یک پرینتر سه بعدی جدیدتر و صنعتی تر توسط MakerBot: Replicator 2 - توسط Cloudtimes.org

Brianne Boysen از استراتژیک آمریکا بیان می کند که چاپ سه بعدی فناوری است که می تواند "شخصی سازی انبوه" را برای محصولات، خدمات و کمپین های بازاریابی شرکت فراهم کند. او با استفاده از رسانه‌های غنی از adMob در مورد تبلیغ Google با عنوان «دنیای خود را کشف کنید» صحبت می‌کند، که کاربران را به تجربه‌ای تعاملی، کاوش در شهری که از مدل‌های ساخته شده توسط یک پرینتر سه بعدی تشکیل شده بود، سوق داد. کاربران به طور متوسط یک دقیقه و نیم صرف تعامل با آگهی کردند و 50 درصد آن را دانلود کردند.

 

و از کاربرد پرینتر سه بعدی در تجارت و به ویژه تولید غافل نشویم. میریام کرامر از Space.com گزارش داد که یک انژکتور موتور موشک پرینت سه بعدی آزمایش بزرگ ناسا را پشت سر گذاشته است و به طور بالقوه می تواند عصر جدیدی از تولید سیستم پیشرانه را به ارمغان بیاورد. مایکل گازاریک، معاون مدیر فناوری فضایی ناسا اظهار داشت:

 

تایلر هیکمن و تکنسین ها انژکتور موشک پرینت سه بعدی را در مرکز تحقیقات گلن مونتاژ می‌کنند – با حسن نیت از nbcnews.com

«ساخت سه بعدی فرصت هایی برای بهینه سازی سیستم های تناسب، فرم و تحویل مواد ارائه می دهد که مأموریت های فضایی ما را قادر می سازد و در عین حال مستقیماً برای کسب و کارهای آمریکایی سودمند است».

 

اسپایسر بیان می کند که وقتی اولین کامپیوتر خانگی منتشر شد، تعداد کمی از طرفداران پیش بینی کردند که هر خانه در آمریکا در نهایت یک کامپیوتر خواهد داشت، در حالی که بسیاری مخالف بودند. ما آشکارا می دانیم که چه کسی در آن استدلال پیروز شد. همچنین آشکار شده است که پرینت سه بعدی می تواند در ساخت سیستم های محرکه، که به انواع قطعات ماشین ترجمه می شود، جایگاهی داشته باشد. گوگل ثابت کرد که یک تبلیغ تعاملی مبتنی بر پرینت سه بعدی باعث تقویت عمده در فعالیت دانلود برنامه ها شده است. پیش بینی اینکه در آینده با پرینت سه بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد سخت است. سوال واقعی این است که آیا این راه بعدی برای دستیابی به مخاطبان هدف شماست؟


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۸:۲۶ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)