پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

مواد پرینت سه بعدی با جزئیات بالا برای طراحی و ساخت جواهرات
تنظیمات واضح، شاخک‌های تیز، ساقه‌های صاف و جزئیات سطح ظریف را با رزین‌های جواهرات Formlabs و پرفروش‌ترین پرینترهای سه بعدی استریولیتوگرافی رومیزی دنیا به‌طور قابل اعتماد بازتولید کنید. چه در حال چاپ سه بعدی باشید، قطعاتی را برای مشتریان امتحان کنید، آماده ریخته گری جواهرات سفارشی باشید، یا استاد قالب های جواهرات قابل استفاده مجدد باشید، Formlabs موادی را ارائه می دهد که این کار را انجام می دهد.

 

واکس ریخته گری 40 رزین
یک رزین جواهرات با ریخته گری آسان که قادر به چاپ طرح های صاف و با جزئیات بالا است

 

از زیورآلات عروس پیچیده گرفته تا قطعات بزرگ و پر تقاضا، Castable Wax 40 Resin ساده ترین گردش کار موجود در بازار را برای چاپ سه بعدی و ریخته گری طرح های چالش برانگیز و با جزئیات بسیار ارائه می دهد. با پر کردن موم 40 درصد و انبساط کم، رزین موم ریخته گری 40 طیف گسترده ای از شرایط ریخته گری موم از دست رفته را پشتیبانی می کند و با سرمایه گذاری های پیشرو در گچ سازگار است و نتایج عالی را برای جواهرسازانی که ریخته گری را برون سپاری می کنند، ایجاد می کند. موم ریخته گری 40 رزین قطعات جواهرات  پرینتر سه بعدی زیبایی ایجاد می کند که به طور تمیز و بدون درمان پس از درمان می سوزند.

با پارامترهای ریخته‌گری و فرسودگی انعطاف‌پذیرتر، Castable Wax 40 Resin تضمین می‌کند که ریخته‌گرها با تمام سطوح مهارت می‌توانند جواهرات رزینی با کیفیت بالا تولید کنند.

 

رزین موم ریخته گری
یک ماده سفت و محکم پر از موم، ایده آل برای طرح های ظریف فیلیگر

رزین موم ریخته گری استحکام و سفتی بالایی را ارائه می دهد و به همین دلیل قادر به چاپ جواهرات بسیار ریز فیلیگر است. استحکام سبز بالا حفظ شکل عالی را برای الگوهای نازک مانند فیلیگر سیمی تضمین می کند.

قطعات پرینت شده به اندازه کافی قوی هستند که بدون نیاز به پس از پخت، کار کنند و گردش کار سریع و ساده را امکان پذیر می کنند.

 

رزین خاکستری
یک ماده همه منظوره برای نمونه سازی با جزئیات بالا و اتصالات سفارشی

روکش مات رزین خاکستری جزئیات را فوق العاده به خوبی نشان می دهد و آن را برای نمونه سازی سریع و مقرون به صرفه جواهرات ایده آل می کند. این ماده به اندازه کافی قوی برای حمل، پوشیدن یا حتی ارسال به مشتری است، این ماده برای اتصالات سفارشی ارزان قیمت عالی است تا به مشتریان و طراحان آرامش خاطر قبل از ریخته‌گری را بدهد.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۹:۰۱ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)