پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

راهنمای مشاغل کوچک برای پرینتر سه بعدی ها

چاپ با پرینتر سه بعدی ممکن است یک اختراع برای آینده به نظر برسد، اما در حال تبدیل شدن به واقعیت است. دیری نمی‌گذرد که پرینترهای سه بعدی دفاتر شرکت‌ها و خانگی را تزئین می‌کنند، زیرا سرعت توسعه این فناوری همیشه در حال افزایش است. پرینت سه بعدی به عنوان فرآیندی توصیف می شود که طی آن یک شی فیزیکی از یک مدل دیجیتالی سه بعدی تولید می شود. شیء سه بعدی توسط چاپگر که فایلی را دریافت می کند تولید می شود که از یک برنامه مدل سازی سه بعدی مانند برنامه های ساخته شده توسط طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) تولید می شود. این فایل به چاپگر ارسال می شود و طرح به لایه های افقی کاهش می یابد که باید ایجاد شوند. لایه ها به طور مداوم روی هم چاپ می شوند تا اینکه در نهایت شی 3 بعدی ایجاد شود. پیامدها برای مشاغلی که به جای خدمات، محصولات تولید می کنند، خارق العاده است. رویکرد چاپ سه بعدی همچنین مزایایی برای اصلاحات محصول خواهد داشت و به کسب و کارها این امکان را می دهد که سریعتر ببینند محصول جدید چگونه به نظر می رسد.

 

میشا واسوانی در نوشتن کتاب راهنمای کارآفرین در سال 2014 توضیح می دهد که:

«در حال حاضر، هزینه‌های تولید واحد هنوز برای امکان‌پذیر ساختن تولید افزودنی در مقیاس بزرگ از نظر اقتصادی بسیار زیاد است».

 

با این حال، میشا در ادامه توضیح می دهد که این بدان معنا نیست که چاپ سه بعدی نمی تواند به کسب و کارهای کوچک ارزش بیافزاید، زیرا می تواند. به گفته میشا، یکی از راه‌هایی که می‌تواند این کار را انجام دهد، چاپ اجزای شخصی سازی شده است که می توانند به محصولی که از قبل وجود دارد اضافه شود. یکی دیگر از آن ها تولید هدایای شخصی کوچک است. برای کسب‌وکارهایی که این نوع محصول را دارند، چاپ سه بعدی می‌تواند راهی عالی برای پیشرفت باشد. میشا هم چنین توضیح می‌دهد که نمونه‌سازی یکی دیگر از کاربردهای عالی است که می‌توان از آن پرینت سه بعدی استفاده کرد و رویکرد مقرون‌به‌صرفه‌ای را امکان پذیر می کند که سریع‌تر به آن دست پیدا می کند. قطعات یدکی را می توان با پرینترهای سه بعدی نیز چاپ کرد. میشا حتی استدلال می کند که محصولات بازاریابی مانند محصولات کوچک هدیه می توانند توسط پرینترهای سه بعدی تولید شوند.


برچسب: پرینتر سه بعد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۸:۱۴ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)