پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

مواد و فناوری پرینتر سه بعدی

برای موادی مانند نایلون 12 [پلاستیک چند منظوره] و پلاستیک با جزئیات ظریف، برای مشتریانی که دانش پیشرفته‌تری دارند، می‌توانند جهت‌گیری را با «تنظیم جهت چاپ سه بعدی» نیز با استفاده از مراحل زیر تنظیم کنند:

از این صفحه دیدن کنید و روی سه نقطه عمودی سمت راست مدل کلیک کنید.

"Open in 3D Tools" را انتخاب کنید.

در صفحه زیر، روی «تنظیم جهت چاپ سه بعدی» کلیک کنید.

یک پنجره بازشو ظاهر می شود، با یک دکمه ناوبری در گوشه سمت چپ پایین. از این برای تنظیم جهت چاپ سه بعدی استفاده کنید و پس از اتمام روی گزینه Save Orientation کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر و نکات مربوط به طراحی برای چاپ سه بعدی را در اینجا کاوش کنید.

 

آزادی در طراحی در طول نمونه سازی و توسعه محصول کلیدی است، به همین دلیل است که مشتریان موادی مانند نایلون 12 [پلاستیک همه کاره] و فناوری هایی مانند تف جوشی لیزری انتخابی را برای نمونه سازی و استفاده کاربردی انتخاب می کنند. چاپ سه بعدی SLS دقت بالایی را همراه با خواص مکانیکی خوب برای نمونه های اولیه ارائه می دهد. نایلون 12 [پلاستیک همه کاره] که در مجموعه ای از رنگ ها برای رنگرزی، و همچنین پرداخت ها – از طبیعی تا صاف ارائه می شود، بسیار محبوب است زیرا قوی و در عین حال انعطاف پذیر است. این به معنای قطعات قوی تر و ضخیم تر است که به صورت سه بعدی با استحکام بیشتر چاپ می شوند، در حالی که قطعات نازک تر باعث کشش بیشتر می شوند.

از آنجایی که پرینتر سه بعدی SLS به عنوان زیرمجموعه ای از فناوری مبتنی بر پودر عمل می کند، پشتیبانی لازم نیست - در نتیجه در مدل سازی سه بعدی عرض جغرافیایی بسیار بیشتری ایجاد می شود زیرا هر گونه نگرانی در مورد طراحی برای پشتیبانی از بین می رود و فرآیند نمونه سازی را سریعتر می کند. بدون ساختارهای پشتیبانی، احتمال آسیب دیدن قطعات پس از پرینت سه بعدی نیز از بین می رود.

موادی مانند Multi Jet Fusion Plastic PA12 در نمونه سازی سریع پرینت سه بعدی به دلیل استحکام و دقت بالا و همان مقدار آزادی طراحی ارائه شده از طریق MJF بدون نیاز به ساختارهای پشتیبانی استفاده می شود. فناوری Multi Jet Fusion به دلیل دقت در قطعات، برتری ارائه شده در کیفیت سطح و بافت، برای نمونه سازی بسیار مناسب است. نایلون 12 رنگ کامل (MJF) قطعات پرینت سه بعدی را با رنگ های قوی ارائه می دهد و مزایای بیشتری مانند خواص مکانیکی برتر، پایداری ابعادی خوب و مقاومت در برابر ضربه و همچنین مواد شیمیایی مانند روغن، گریس و غیره را ارائه می دهد.

برای نمونه های اولیه و محصولات پرینت سه بعدی نهایی که نیاز به جزئیات بیشتری دارند، طراحان اغلب به فناوری SLA با موادی مانند Accura 60، Accura Xtreme و Accura Xtreme White 200 روی می آورند. آن را به انتخابی محبوب برای طراحانی تبدیل کنید که نمونه های اولیه پرینت سه بعدی سریع یا قطعات انتهایی را که نیاز به نگاه واقعی تری دارند، می سازند.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۱۲ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)