پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

به دنیای بازتولید هنر سه بعدی خوش آمدید

نگاهی از درون به مشخصات فنی و جزئیات

 

 

ارین هانسون با جدیدترین محصول خود وارد دنیای بازتولید هنر سه بعدی شده است: نسخه محدود 3D Textured Replicas.

 

"در حالی که تمام جهان در مورد امکاناتی که جدیدترین فناوری  پرینتر سه بعدی ارائه می دهد صحبت می کند، یک هنرمند در سن دیگو وجود دارد که در حال حاضر این کار را انجام می دهد. وقتی برای اولین بار در مارس امسال با ارین هانسون تماس گرفتیم، هیچ یک از ما فکرش را نمی کردیم. ما بسیار مفتخریم که اسکنر ما بخشی از جریان کاری است که برای ساخت چنین بازتولیدهای واقعی از نقاشی های شگفت انگیز او استفاده می شود." - مارتین پافرات، اسکنرهای کروز، آلمان.

 

این پرینت با هنرهای زیبا و باورنکردنی، پاسخ پیشرفته ارین به تقاضای رو به رشد برای پرینت های بافت دار است. هر ماکت با استفاده از تکنولوژی پرینتر سه بعدی و چاپ چند لایه به طور صادقانه از رنگ و احساس هر قلم مو کپی می کند تا هر جنبه ای از نقاشی اصلی را به تصویر بکشد.

 

در حالی که مقالات قبلی در مورد خود کپی‌ها بحث کرده‌اند، ما می‌خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و جزئیات فنی بازتولیدهای پیشرفته ارین را به اشتراک بگذاریم.

 

جدیدترین افزودنی به تیم ارین هانسون: اسکنر جدول همگام CRUSE ما

 

هنگامی که یک نقاشی برای پرینتر سه بعدی انتخاب می شود، باید یک فرآیند اسکن ایمن و موثر را طی کند تا هر دقیقه جزئیات را به تصویر بکشد - از ضربه های قلم مو گرفته تا رنگ های درخشان. این کار با جدیدترین فناوری ضبط سه بعدی انجام می شود: اسکنر جدول همگام CRUSE.

 

این دستگاه اکنون بر کل اتاق در انبار ما تسلط دارد. حجم عظیم این دستگاه تعجب آور نیست، زیرا باید نقاشی های ارین را در خود جای دهد - بدون توجه به اندازه کار. علاوه بر این، به گونه‌ای تنظیم شده است که نقاشی‌های اصلی را می‌توان به آرامی، رو به بالا قرار داد تا در پنج جهت لامپ‌های LED با دمای کنترل‌شده، دقیق و همگن اسکن شوند.

 

فرآیند اسکن با استفاده از چندین اسکن با وضوح حداکثر 2000 نقطه در اینچ انجام می شود. فناوری پیشرفته تصویربرداری در 15000 پیکسل و 5.6 میکرون را ارائه می دهد. تغییرات عمدی در وضعیت نور به ما این امکان را می دهد که بافت یافت شده در نسخه اصلی ارین هانسون را ضبط کنیم و اطلاعات لازم را برای ایجاد کپی های بافت سه بعدی در اختیار چاپگر خود قرار دهیم. هر فایل سه بعدی چندین گیگابایت حجم دارد و ما دو کامپیوتر سفارشی و با سرعت فوق العاده برای پردازش گرافیک خریداری کردیم.

این اسکنر سه بعدی همچنین ارین هانسون را با رنگ 48 بیتی ثبت می کند و در هر اسکن تریلیون ها رنگ را به تصویر می کشد. برای مقایسه، فتوشاپ معمولاً تصاویر را با رنگ 24 بیتی از یک دوربین دیجیتال 5D Canon پردازش می کند، بنابراین اسکنر CRUSE با فرمت بزرگ، 2 برابر بیشتر از یک دوربین رده بالا استاندارد، اطلاعات رنگی را ضبط می کند.

 

واضح است که با تمام داده هایی که اسکنر می گیرد، نرم افزار باید سیستم را همراهی کند تا امکان استفاده، پردازش و چاپ این اطلاعات دقیق را فراهم کند.

 

مجموعه نرم افزار طراحی CRUSE به ما این امکان را می دهد که تمام اطلاعات ثبت تصویر را برداریم و تصاویر را "پشته" کنیم، یک تصویر بافتی ایجاد کنیم که بتوانیم آن را روی صفحه نمایش رایانه خود ببینیم و سپس برای تکرار به یک پرینتر سه بعدی ارسال کنیم. این نرم‌افزار به ارین اجازه می‌دهد تا تصویر را از نظر دقت از قبل تعیین کند و این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا از اسکن سه بعدی برای تصویربرداری عمیق‌تر بافت و رنگ در چاپ‌های هنری زیبای دوبعدی و همچنین روی کپی‌های بافت‌دار سه بعدی جدیدمان استفاده کنیم.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۸:۱۲ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)