پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

 در سال‌های اخیر، بر اساس تخصص خود در فناوری ساخت افزودنی و تحقیق و توسعه محصول عالی و قابلیت‌های عملیاتی در بازار، UnionTech در زمینه‌های چاپ سه بعدی فلزات صنعتی، FDM صنعتی و زمینه‌های LCD حرفه‌ای مشارکت داشته است. در همان زمان، UnionTech همچنین متعهد به توسعه مواد با کارایی بالا و بهبود سیستم‌های پرینت سه بعدی است و تلاش می‌کند به یک معیار جهانی در  پرینتر سه بعدی تبدیل شود.

در بازار جهانی پرینت سه بعدی، UnionTech به طور گسترده به عنوان ارائه دهنده فناوری چاپ سه بعدی صنعتی و راه حل های چاپ سه بعدی یکپارچه شناخته شده است. با مقیاس پیشرو در صنعت، نفوذ عمیق صنعت و شهرت برند، صاحب بزرگترین گروه مشتری در بخش صنعتی است.

 

π200، پرینتر سه بعدی DLP بسیار دقیق

π200 یک چاپگر سه بعدی DLP برای کاربردهای صنعتی است. از فناوری نوری 4K درجه صنعتی، ساختار نوری دقیق، فناوری منبع نور فوق العاده استفاده می کند. با دقت، کیفیت و قابلیت اطمینان، برای صنعت عالی است. اثر چاپ غیرقابل تصور است، به 30-50μm می رسد، سطح مدل زاویه ای، صاف است که تکنیک های سنتی نمی توانند به آن برسند.

π200 دارای سه حالت چاپ، حالت خوب، حالت متعادل و حالت صاف است که صنعت را پیشرو می کند.

Cute 380 یک چاپگر سه بعدی پردازش نور دیجیتال (DLP) با قابلیت نمایش از بالا به پایین با ظرفیت پاکت ساخت 384 × 216 × 300 میلی متر است. به عنوان یک چاپگر سه بعدی dlp صنعتی، موتور نوری درجه صنعتی 4K DLP Cute 380 را قادر می سازد هر قالب صنعتی را با سرعت بالا و کیفیت سطح بالا تولید کند. Cute 380 سناریوهای کاربردی زیادی دارد، به خصوص دفاتر و استودیوها.

Cute 380 دارای تصحیح یکنواختی شدت نور اصلی، اصلاح الگوریتم تمام اتوماتیک است. یکنواختی شدت نور توسط الگوریتم خود توسعه‌یافته UnionTech تا ۹۵ درصد یا بیشتر بهبود می‌یابد.

UnionTech Evodent S300 یک چاپگر سه بعدی دقیق، با کیفیت و قابل اطمینان برای دندانپزشکی است.

 

الگوریتم های هوشمند حرفه ای خودساخته UnionTech برای اطمینان از بازتولید دقیق هر مدل دندانی، نیازهای آزمایشگاه های دندانپزشکی / کلینیک های دندانپزشکی را برآورده می کند.

 

منطقه ساخت بزرگ چاپگر S300 از تولید 8 مدل با اندازه کامل با درج و 4 مدل ربع بر روی یک پلت فرم پشتیبانی می کند. چندین نسخه از مدل های با کیفیت بالا را می توان در یک روز به صورت سه بعدی پرینت کرد. هنگامی که مدل های تراز را به صورت عمودی قرار می دهید، بیش از 32 مدل تراز کننده جا می شوند و تولید انبوه را آسان می کند. با این خروجی باورنکردنی، تولید تراز کننده کامل شما را می توان در داخل خانه با چند چاپگر شروع کرد.

UnionTech در سال های اخیر عمیقاً درگیر و به سرعت در دندانپزشکی توسعه یافته است. EvoDent که توسط UnionTech در جولای 2017 راه اندازی شد، یک برند پرینتر سه بعدی مخصوص دندانپزشکی است که از فناوری ساخت افزودنی استفاده می کند. در نتیجه، با فناوری پرینت سه بعدی حرفه ای، EvoDent برای متحول کردن پردازش دندان، تبدیل از تولید سنتی به دیجیتالی شدن و تعریف استاندارد چاپ سه بعدی برای کاربردهای مختلف دندانی توسعه یافت.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۳:۵۱ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)