پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

اگر می خواهید پرینتر سه بعدی را در دستان خود داشته باشید، ما 3Doodler Create Plus  را توصیه می کنیم. این خودکار دستی به شما امکان می دهد اشیاء سه بعدی را به همان راحتی که با یک قلم و کاغذ استاندارد انجام می دهید ایجاد کنید.

 

ما 3Doodler Create Plus را دوست داریم زیرا در دست گرفتن آن آسان است و از مواد مختلفی پشتیبانی می کند. گزینه های ارزان‌تر مانند قلم 3D Play Polaroid شما را به PLA محدود می‌کند، بنابراین با 3Doodler Create Plus  انعطاف‌پذیری بیشتری خواهید داشت. همچنین صدها شابلون از 3Doodler پیدا خواهید کرد که می توانند به شما در طراحی اسباب بازی ها، مدل های حیوانات و دیگر طرح های معماری کمک کنند. یک کیت 19.99 دلاری وجود دارد که دارای نازل های اضافی برای تغییر اندازه لایه و بافت مدل شما است.

 

قلم‌ های سه بعدی معمولاً کاربران جوان تر را جذب می‌کنند و اندازه و کنترل های ساده 3Doodler Create Plus اندازه مناسبی برای دست‌های کوچک است. متوجه می‌شوید که مرتباً قلم را بارگیری می‌کنید، زیرا 3Doodler Create Plus از رشته‌های کوتاه تری استفاده می‌کند، اما در کل این تجربه بسیار خوبی برای افرادی است که می‌خواهند روشی خلاقانه برای طراحی اشیاء کوچک پیدا کنند.

پرینتر سه بعدی های پیچیده تری نسبت به پرینتر سه بعدی Toybox وجود دارد. اما به عنوان مقدمه ای بر پرینتر سه بعدی، این دستگاه برای سازندگان جوانی که به دنبال انعطاف پذیری عضلات خلاق خود هستند، جذاب خواهد بود. و آنها به عنوان بخشی از معامله، اسباب بازی تولید می کنند!

 

با استفاده از پرینتر سه بعدی Toybox، می‌توانید اسباب‌بازی‌های کوچک بسازید - شما محدود به چاپ‌هایی هستید که در هر طرف حدود 3 اینچ هستند. کارکرد کنترل‌ها ساده است و سازنده چاپگر Make.Toys شامل مجموعه‌ای از الگوهای اسباب‌بازی رایگان است که می‌توانید برای شروع از آنها استفاده کنید. همچنین می‌توانید طرح‌های خود را تغییر دهید یا حتی طرح‌های خود را آپلود کنید و به خلاقیتی که این چاپگر می‌تواند جرقه بزند می‌افزاید.

 

بچه ها نباید بدون نظارت از چاپگر استفاده کنند، زیرا لمس سر پرینتر سه بعدی داغ یا یکی از قسمت های متحرک دیگر بسیار آسان است. از آنجایی که تخت چاپ Toybox سر نیست، گاهی اوقات حذف چاپ ها دشوار است. با این وجود، ما مجذوب این چاپگر و سرعت چاپ آن با کیفیت خوب شدیم. اگر می‌خواهید Toybox را برای خودتان تجربه کنید، می‌توانید یک کیت استارت مستقیماً از Make.Toys خریداری کنید که شامل پرینتر سه بعدی و مجموعه‌ای از مواد است.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۲۷ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)