پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینر سه بعدی و تشخیص پزشکی

صرفه جویی درازمدت در محیط بیمارستان فوق العاده است، به ویژه در حفاظت از دارایی، صرفه جویی در کابل هایی که ممکن است گم شوند یا پرتاب شوند، از جمله کابل هایی که دارای ضمانت نامه هستند. لوازم جانبی تجهیزات پزشکی پرینت سه بعدی مانند بست کابل این امکان را برای کارکنان فراهم می کند که وظایف خود را راحت تر انجام دهند و شرکت های تجهیزات پزشکی می توانند طول عمر تجهیزات و لوازم جانبی را به حداکثر برسانند.

 

گیره‌های پزشکی چاپ سه بعدی Voytek بسیار سفارشی‌سازی شده‌اند و می توانند برای حداکثر کارایی در تشخیص و مراقبت از بیمار، و همچنین مشخص کردن قسمت هایی که به بخش های مختلف تعلق دارند، کد رنگی داشته باشند. تولید افزودنی امکان افزایش سفارشات، کاهش مونتاژ و تسریع زمان چرخش را فراهم می کند.

 

کار با Shapeways به Voytek امکان دسترسی به فناوری و مواد پیشرفته تر چاپ با پرینتر سه بعدی را داد. باز هم، آزادی طراحی از طریق پرینت سه بعدی SLS برای پزشکی به این معنی است که جاورسکی می تواند طرح های پیچیده ای ایجاد کند که قوی و در عین حال سبک هستند. همکاری با Shapeways به جاورسکی زمان بیشتری داد تا روی طراحی، ساختن برند خود و بازاریابی تمرکز کند.

 

پرینتر سه بعدی پزشکی بر حسب تقاضا

طرح های تجهیزات پزشکی پرینت سه بعدی را می توان بر روی فایل دیجیتالی در Shapeways نگهداری کرد و در صورت تقاضا تولید کرد. توانایی سفارش محصولات در صورت نیاز می تواند نقش بزرگی در موفقیت هر تولید کننده ای ایفا کند و به آنها اجازه می دهد تا تغییرات و سفارشی سازی در مقیاس را انجام دهند.

 

با Shapeways، محصولات پزشکی پرینت سه بعدی را می توان به سرعت تولید کرد و در بسته بندی سفارشی به تولید کنندگان یا مشتریان خود تحویل داد. دیگر مزایای عمده چاپ سه بعدی بر حسب تقاضا برای پزشکی شامل امنیت در آپلود، نگهداری و ذخیره موجودی قطعات سفارشی شده است. تولید برای کیفیت و خروجی بالاتر بهینه شده است و باعث صرفه جویی در مواد و انرژی نیز می شود. زنجیره تامین ساده شده است، تولیدکنندگان کنترل بیشتری دارند و توزیع تمرکز دارد.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۵۵ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)