پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی و تولید افزودنی مورد استفاده در ایجاد نقاط تبلیغاتی

تیم پنجاه نفره سه ماه طول کشید تا این تبلیغ 60 ثانیه ای را زنده کنند. ایو ژلین، کارگردان این آگهی، اظهار داشت: «این در مورد ساختن چیزی بهتر است. مک‌دونالدز می‌خواست بگوید که آنها همیشه در تلاش هستند تا یک غذای شاد بهتر بسازند، که می‌توان آن را به شیوه‌ای نسبتاً کاربردی گفت، اما ما می‌خواستیم داستان را با کمی جذابیت روایت کنیم. امروزه بسیاری از مینیاتورها با تصاویر کامپیوتری (CGI) ساخته می شوند. استاپ موشن و چاپ سه بعدی دارای اصالت، لمس انسانی و تکنولوژیکی هستند که چیزهای زیادی به داستان اضافه می کند. این به شما اجازه می دهد تا چیزی عجیب و غریب را بر اساس چیزی معتبر ایجاد کنید. به این ترتیب، پیام نقطه روشن بود; آنها می خواستند بر کار پشت هر وعده غذایی از طریق تلاش نشان داده شده در ایجاد نقطه تأکید کنند. شما می توانید روند ایجاد نقطه را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

تبلیغات تجاری به لطف فناوری های جدید

در بازاریابی، تبلیغات تجاری شاخه دیگری از تبلیغات است که می تواند از فناوری ساخت افزودنی بهره مند شود. در این جنبه می خواهیم به تمامی آن دسته از اقدامات تبلیغاتی اشاره کنیم که ارتباط مستقیم و ملموسی با مصرف کننده دارند. یا از طریق تجاری سازی خود برند یا اقداماتی که کاربر در کمپین درگیر است. بیایید چند مثال برای درک بهتر این برنامه و نقش  پرینتر سه بعدی به عنوان یک ابزار استراتژیک ببینیم.

 

شرکت تابعه کوکاکولا در اسرائیل ایده درخشانی برای ارائه بطری های جدید خود در اندازه کوچک ارائه کرد. این تولید کننده مشهور جهانی نوشابه مسابقه ای را برای ایجاد mini-me (به اسپانیایی "mini-yo") برای عموم راه اندازی کرد. این شامل استفاده از فناوری های سه بعدی بود تا با کمک یک برنامه تلفن همراه، دوستداران کوکاکولا بتوانند یک مدل سه بعدی از خود طراحی کنند. به برندگان با بازدید از کارخانه کوکاکولا پاداش داده شد، جایی که آنها توانستند "مینی من" مربوطه خود را که با چاپ در پرینتر سه بعدی ساخته شده بود، دریافت کنند.

 

یکی دیگر از برندهای بزرگی که از فناوری چاپ با پرینتر سه بعدی بهره برده است، فولکس واگن آلمان است. در دانمارک، این شرکت کمپین تعاملی "اصل پولو" را برای تبلیغ نسل پنجم مدل ماشین پولو خود راه اندازی کرد. به قول این شرکت: «پیشرفته ترین تکنولوژی، بالاترین کیفیت را می گیریم و در دسترس همگان قرار می دهیم. تک تک اجزای پولو برای ارائه قدرت نوآوری و کیفیت کار می کنند. با این کمپین، از کاربران دعوت شد تا در مسابقه ای شرکت کنند که در آن نمونه اولیه خودرو را از طریق یک قالب ایجاد کردند. با استفاده از ابزارها و نمادهای از پیش تعیین شده، صدها نفر توانستند به صورت سه بعدی تجسم کنند که طرح پولو در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد. فولکس واگن دانمارک از میان تمام شرکت کنندگان، 40 خودروی خلاقانه را برای چاپ سه بعدی انتخاب کرد. بدون شک روشی بدیع برای استفاده از ساخت افزودنی برای جا انداختن تصویر برند در ذهن مصرف کنندگان.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۵:۰۳ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)