پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

چند مهارت کلیدی برای پرینتر سه بعدی صنعتی

 

1. مهارت های آماده سازی داده ها

درک فرآیند آماده سازی داده ها، شما را قادر می سازد تا آماده سازی کار را بهینه کنید و ساخت های ناموفق را کاهش دهید و در ساخت نقش داشته باشید. شما باید بدانید که چگونه سازه های پشتیبانی موفق طراحی کنید، چگونه مواد مناسب را انتخاب کنید و چگونه پارامترهای مفید را برای هر نوع قطعه انتخاب کنید.

2. عملیات ماشین

قبل از اینکه بتوانید یک سیستم را راه اندازی کنید، به آموزش فشرده در مورد عملکرد ایمن و کارآمد خود دستگاه و لوازم جانبی آن نیاز دارید. این شامل مدیریت نرم افزار پردازش، راه اندازی، شروع کار و مشاهده فرآیند و دانش رویه های پس از پردازش و همچنین تمیز کردن و نگهداری ماشین می شود.

 

3. پس از پردازش و تکمیل سطح

تولید افزودنی فقط در مورد طراحی و آماده سازی پروژه شما برای  پرینتر سه بعدی نیست. یک ویژگی حرفه ای متمایز، سطح مهارت های پس از پردازش مورد نیاز برای ارائه واقعی و دقیق مدل است. بنابراین، شما باید در مورد روش ها و فناوری های مختلف برای پس فرآوری قطعات اطلاعات داشته باشید و بتوانید از روش های حذف پودر، برش قطعات از روی پلت فرم و همچنین روش‌های حذف ساپورت و تکمیل سطح استفاده کنید.

4. تعریف کیفیت

تعریف کیفیت در صنعت پرینتر سه بعدی و نحوه اندازه گیری آن در هر مرحله از فرآیند را بشناسید. شما باید در مورد معیارهای کیفیت مانند دقت ابعاد، استحکام کششی، سختی، چگالی و رسانایی الکتریکی بیاموزید.

5. توسعه مهارت ها برای کسب و کار

در نهایت، شما باید یاد بگیرید که چگونه تجزیه و تحلیل مورد کسب و کار را به درستی انجام دهید. این لحظه ای خواهد بود که دانش خود را از کل زنجیره فرآیند یکپارچه کنید. با تاثیر اهرم های هزینه کلیدی و نحوه کاهش هزینه کلی هر قطعه آشنا شوید. شما باید هم جنبه کمی و هم کیفی انواع مختلف مدل‌های کسب‌وکار و نحوه توضیح آن‌ها را برای بسیاری از ذینفعان مختلف درک کنید.

 

6. تولید پراکنده

قبل از شروع تولید سریال، باید تولید خود را با استفاده از یک دوقلو دیجیتال شبیه سازی کنید. در نتیجه، شما می توانید بر اساس تجهیزات پارک ماشین، شیفت اپراتور، روش های نگهداری ماشین آلات و غیره، توان و خروجی سایت تولید خود را پیش بینی کنید.

 

از آنجایی که کل فرآیند چا از آنجایی که کل زنجیره فرآیند از خرید تا تولید به صورت دیجیتالی همگام شده است و همه ماشین‌ها از طریق پلتفرم‌های IIoT به هم متصل و با هم ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانید به راحتی تولید خود را با خواسته‌های محلی هماهنگ کنید و در عین حال هزینه‌های حمل و نقل و ذخیره‌سازی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. منظور ما از تولید پراکنده، مراکز تولید کوچک و انعطاف پذیر توزیع شده در سطح جهانی است که در جایی که مشتریان هستند و در جایی که تقاضا ایجاد می شود، تولید می کنند.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۶:۱۰ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)