پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

افزایش تولید با پرینتر سه بعدی

3DM در توسعه یک پرینتر سه بعدی SLS سریعتر و بهینه تر به منظور افزایش تولید
پرینتر سه بعدی از زمان پیدایش آن در دهه 1980 مسیر طولانی را پیموده است. اگرچه در ابتدا تقریباً به طور انحصاری برای نمونه سازی سریع استفاده می شد، در چند سال گذشته شاهد بودیم که فناوری های تولید افزودنی به سرعت صنعتی شده و برای قطعات با استفاده نهایی در تعدادی از صنایع استفاده می شود. اما سوالات زیادی در مورد مقیاس پذیری فرآیندها به خصوص در مورد تولید باقی می ماند. خوشبختانه، ما شاهد نوآوری فزاینده ای برای رفع این موانع هستیم. یکی از این شرکت ها 3DM است که فناوری هد چاپ خود را بر اساس رویکرد پرتو لیزر موازی توسعه داده است. با استفاده از این راه حل، می توان سرعت و توان چاپ را افزایش داد و وضوح چاپ را به طور خاص با  پرینتر سه بعدی SLS افزایش داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با Ido Eylon، مدیر عامل شرکت صحبت کردیم.

 

3DN: ممکن است خودتان و 3DM را معرفی کنید؟
نام من Ido است، من مدیر عامل 3DM هستم و یک سال گذشته بوده ام. قبل از آن برای شرکت هایی در صنعت AM کار می کردم. در نقش قبلی ام معاون فروش و بازاریابی Massivit بودم که به مدت سه سال انجام دادم. و قبل از آن من تقریباً یک دهه با Stratasys کار کردم، زمانی که ادغام بین Stratasys و Objet اتفاق افتاد. من با نقش فنی تر شروع کردم و زمانی که شروع کردم مدیر تیم برنامه های کاربردی در اسرائیل بودم. ذکر این نکته مهم است زیرا اینگونه است که من درک خود را از کارهایی که با این فناوری منطقی است و همچنین کارهایی که نباید با آن انجام دهم را توسعه دادم. پس از چند سال، به ایالات متحده نقل مکان کردم و مدیر برنامه های کاربردی و پیش فروش آمریکای شمالی بودم و در نقشی بودم که می توانستم به مشتریان و موارد استفاده ذکر شده نزدیک تر شوم و در عین حال بیشتر در معرض جنبه تجاری قرار گرفتم. صنعت. سپس به سنگاپور رفتم تا یک واحد تجاری در آنجا افتتاح کنم و مدیر بازرگانی جنوب آسیا بودم و آخرین نقش مهم من معاونت فروش در آسیا و اقیانوسیه بود. در مجموع سه سال و نیم در سنگاپور، جایی که من از نظر تجاری، تجاری، برنامه های کاربردی، موارد استفاده و مکان های مختلف در معرض دید قرار گرفتم.

درست قبل از انتقال به 3DM، من در مورد حرکت صنعت از "نمونه سازی سریع" به صنعتی بسیار هیجان زده بودم و در 3DM راهی برای ورود به این موضوع شناسایی کردم. SLS به طور کلی یکی از فناوری‌هایی است که برای استفاده در حجم بالا کلیدی است، به این معنی که تولیدی در 10000 قطعه قطعه است. اینجاست که 3DM به عنوان راهی برای استفاده از SLS که در حال حاضر قابلیت‌های بسیار بالایی در این زمینه دارد، وارد می‌شود و آن را حتی فراتر می‌برد.

 

در همین حال، 3DM توسط دکتر دانیل ماجر که دارای مدرک دکترای فیزیک از موسسه علوم Weizmann در اسرائیل است، تأسیس شد. او متخصص لیزر است و قبل از تأسیس 3DM قبلاً شرکت های پیشرو در این زمینه بود. او اولین نمونه اولیه را برای 3DM با دو دست خود ساخت و مقداری پول از یک انکوباتور در اسرائیل جمع آوری کرد و شرکت شروع به رشد و پیشرفت کرد. در واقع، ما حدود 2 سال پیش در تل آویو عمومی شدیم و سرمایه بیشتری را جذب کردیم و روند توسعه را ادامه دادیم و اکنون در آستانه تجاری سازی هستیم. ما انتظار داریم در چند ماه آینده اولین واحدهای بتا خود را در این زمینه عرضه کنیم.

 


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۵:۲۰ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)