پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی و خانه سازی

بهترین پروژه های ساختمانی با پرینتر سه بعدی
ما در مورد مزایایی که ساخت افزودنی برای صنعت ساخت و ساز به ارمغان می آورد بسیار صحبت کردیم.  پرینتر سه بعدی امکانات جدیدی را برای طراحی باز می کند، هزینه ها را کاهش می دهد و پروژه های ساخت و ساز پایدار با اثرات زیست محیطی کم را تولید می کند. قبلا در مورد تئوری صحبت کردیم. حالا بیایید به نحوه استفاده از مزایای AM در واقعیت بپردازیم!

 

قبلاً درباره مهاجرت خانواده‌ای به خانه ای با پرینتر سه بعدی در فرانسه و بسیاری از پروژه های خانه های پرینتر سه بعدی به شما گفته ایم. در نمونه های واقعی دیگر، شما را با چند پروژه خیره کننده از هلند، دفاتر منتشر شده سه بعدی دبی و اولین پل ساخته شده با پرینتر سه بعدی آشنا می‌کنیم. در مورد ساخت خانه در یک روز چطور؟ آیا امکان دارد؟ بیایید ببینیم که فناوری های سه بعدی برای صنعت ساخت و ساز تا کجا پیش رفته اند.

 

در 24 ساعت خانه بسازید؟
چرا که نه! Apis Cor یک شرکت روسی متخصص در پرینتر سه بعدی است که می تواند یک خانه کانتور شده را تنها در 24 ساعت تولید کند. نه تنها این، بلکه ماشین ها می توانند در زمستان نیز کار کنند. آنها باید پوشش داده شوند. پرینتر سه بعدی ها را می توان به راحتی به محل ساختمان منتقل کرد و ظرف 30 دقیقه، آماده ساخت خانه آینده شماست! بتن یک مخلوط منحصر به فرد است که به سرعت سخت می شود و به پرینتر سه بعدی اجازه می دهد تا به سرعت کار کند. این شرکت همچنین می خواست نشان دهد که شکل ساختمان ها نباید مربع باشد. ما می توانیم معماری را باز کنیم تا شکل های جدیدی به خود بگیرد. آزمایش‌هایی مانند این نشان می‌دهد که تولید مواد افزودنی می‌تواند راه‌حلی جدی برای بحران مسکن در سال‌های آینده باشد.

 

پرینتر سه بعدی و یک زندگی جدید
New Story  یک سازمان غیرانتفاعی است که هدف آن رساندن خانه‌ها به فقیرترین افراد است. آنها در طول 3 سال 850 خانه در سراسر جهان ساخته اند، اما می دانستند که باید سریعتر کار کنند. برت هاگلر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران New Story، پتانسیل تولید افزودنی را دید. آنها طرح ها و راه حل های ساخت و ساز جدیدی را توسعه دادند و روند ساخت و ساز خود را بهبود بخشیدند و هزینه ها را کاهش دادند. به لطف پرینت سه بعدی، آنها توانستند 100 خانه کانتور شده را تنها در هشت ماه بسازند. این بیش از 12 خانه در ماه است، و برای سازمان، این به معنای 12 خانواده است که در نهایت خانه دریافت کردند.

 

 

 

New Story به لطف همکاری با Icon، که پرینتر سه بعدی موبایل Vulcan را طراحی کرد، به موفقیت بسیاری دست یافت. این دستگاه را می توان به راحتی به کشورهای در حال توسعه منتقل کرد و می تواند بدون برق کار کند. این پرینتر سه بعدی می تواند خانه ای به مساحت 600 تا 800 فوت مربع (55 تا 75 متر مربع) را تنها در 24 ساعت بسازد. به لطف فناوری های سه بعدی، هزینه ها فقط 4000 دلار تعیین شده است. این واقعا می تواند آینده مسکن و مبارزه با بی خانمانی را تغییر دهد.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۱۰ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)