پرینتر سه بعدی پرینتر سه بعدی .

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

مزایای پرینتر سه بعدی

به راحتی مفاهیم طراحی را آزمایش کنید

پرینتر سه بعدی به معماران این امکان را می دهد که به سرعت چندین مفهوم طراحی را آزمایش کرده و در مراحل اولیه پروژه ها تکرار کنند. این امر بهره وری را تا حد زیادی افزایش می دهد و به طراحان اجازه می دهد تا معایب بالقوه ای را که شناسایی آنها در مدل کامپیوتری Revit دشوارتر است، تشخیص دهند. معماران می توانند مدل های مطالعاتی معماری کم هزینه را پرینتر سه بعدی کنند که می توانند برای ارزیابی جریان فضا، ساختار کلی، حجم و نحوه عبور نور طبیعی در ساختمان مورد استفاده قرار گیرند. ایجاد تغییرات در مقیاس یک مدل کار به تعیین رابطه ساختمان با محیط نزدیک آن (که می تواند به صورت سه بعدی نیز چاپ شود) و در سطح بزرگتر، نحوه تناسب آن در یک محله کمک می کند.

 

با طیف وسیعی از مواد و رنگ ها آزمایش کنید

طیف گسترده ای از رشته های پرینتر سه بعدی به معماران این امکان را می دهد که احساس طراحی خود را بهتر به اشتراک بگذارند. تلاش برای رنگ آمیزی یا یافتن یک ماده رنگی مناسب برای استفاده در قسمت های مختلف مدل را کاهش می دهد. استفاده از مواد شفاف، براق یا سفید می تواند حس ظرافت را به شما اضافه کند. زیبایی شناسی کلی مدل را افزایش می دهد و نشان می دهد که چگونه ساختمان در تضاد با محیط اطراف خود به نظر می رسد. سیستم فیلامنت باز Ultimaker طراحان را قادر می سازد از آنچه می خواهند استفاده کنند و مواد پشتیبانی PVA ​​قابل حل به تبدیل طرح های پیچیده به واقعیت کمک می کند.

 

چند کپی ایجاد کنید

به راحتی می توان از مدل نهایی کپی های متعدد ایجاد کرد و فایل پرینتر سه بعدی را می توان به طور نامحدود برای مراجعات بعدی ذخیره کرد. با توجه به روش های سنتی ساخت مدل، توانایی ایجاد آسان نسخه های متعدد بسیار نادر است. این معمار را قادر می سازد تا به مشتریان و سرمایه گذاران خود نسخه ای از پروژه ای را که برای آن استخدام شده اند ارائه دهد.

 

فن آوری های جدید را با روش های مرسوم ترکیب کنید

در حالی که پرینتر سه بعدی می تواند به طور کامل جایگزین روش های ساخت مدل های معمولی شود، این فناوری همچنین می تواند آنها را بهبود بخشد. برخی از طراحان ممکن است نخواهند گردش کار ساخت مدل خود را کاملاً خودکار کنند زیرا ایجاد یک مدل ساختمان از ابتدا یک سنت برای معماران است. رشته معماری مسلماً یک هنر در نظر گرفته می شود و اگر برخی از تکنیک های مدل سازی را به صورت دستی انجام دهیم، به ریشه های خود وفادار می ماند. با این حال، ایجاد دقیق ویژگی های هندسی پیچیده می تواند با دست غیرممکن باشد. پرینتر سه بعدی این قطعات و افزودن آنها به مدل دست ساز ترکیبی ایجاد می کند و می تواند طراحی را به روش هایی مانند قبل بیان کند. این مدل منحصر به فرد زمانی که به مشتری ارائه می شود تأثیر ملموس قوی ایجاد می کند.

 

شش نکته ذکر شده تنها چند نمونه از ارزشی است که یک پرینتر سه بعدی می تواند به گردش کار یک معمار اضافه کند. این فناوری ترکیبی از دقت کامپیوتری، کارایی و ملموس بودن یک مدل مقیاس را ارائه می دهد. مزایای اصلی پرینتر سه بعدی برای معماران، صرفه جویی در زمان و هزینه است و در عین حال باعث افزایش ارزش برای مشتریان می شود. با Formlabs یا اکوسیستم Ultimaker، دستیابی به چاپ با کیفیت بالا در هر زمان و در عین حال کارآمدتر کاملاً امکان پذیر است.


برچسب: پرینتر سه بعدی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۷:۵۱ توسط:کیمیا موضوع: نظرات (0)